Taller de indiaques

Hem fet un taller de indiaques, hem conegut una mica els seus orígens i quatre normes senzilles. A més hem après a fer una fent servir material reciclat i … HEM JUGAT!!!

Aquesta entrada ha esta publicada en Setmana Cultural. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a Taller de indiaques

  1. Sumi ha dit:

    M’ha agradat molt el taller perqué hem baixat al pati a jugar.

  2. soumia ha dit:

    A mi m’ha agradat molt perquè era molt divirtit fer una indiaca.

  3. Patrii ha dit:

    Hola!!!

    A mi aquest taller m’ha agradat força, perquè fer la indiaca ha sigut guay i també hem baixat al pati a jugar =D ha estat un dels meus taller preferits.

  4. Agu ha dit:

    Hola, soc el Agu un amic de la Patri i L’Helena.

    L’activitat es guay a mi m’agrada, i L’Helena m’ha explicat unes cuantes coses i esta molt bé a i el video molt xulo =).

  5. helena ha dit:

    A mi hem va agradar molt el taller va ser molt divertit, el video també és molt “xulu”

  6. José Manuel ha dit:

    M´ha agradat molt.
    És molt bonic aprendre altres coses de cultures diferents com per exemple:
    les bitlles catalanes, les indiaques i moltes altres.
    La setmana cultural m’ha agradat molt.

    José Manuel Álvarez Vizcarro

  7. patrii ha dit:

    Hola!!!!

    els tallers han estat prou bé a mi m’han agradat

  8. clara ha dit:

    HOLA!!!!!!!!!!
    SOC L’AMIGA DEL DIDAC M’HA DIT K EM PASSES-HI. ESTA MOLT BUNIC EL VIDEO CHAU

Deixa un comentari

