Sortida al Delta

Sortida al Delta de l’Ebre

El dia 11 d’octubre de 2011, tot Cicle Superior va anar d’excursió al Delta de l’Ebre.
Vam tindre que anar davant del col·legi a les 8:15 perquè l’autobús sortia a les 8:30. Durant el viatge amb autobús, que va durar aproximadament una hora i mitja, vam parlar i cantar cançons per no marejar-nos.
Quan vam arribar, eren les 10:00. Vam agafar les maletes, vam esmorzar i vam anar a l’ecomuseu. A continuació vam anar ha una barca que es diu Golondrina, en el que vam creuar el riu Ebre fins a la desembocadura. Després de la Golondrina vam anar a dinar a un parc, on també hi havien més senyors i senyores menjant. Quan vam acabar de dinar i de anar al lavabo, vam visitar les llacunes més importants del delta i les més grans de Catalunya.
La primera que vam visitar va ser la de la Tancada, en el que vam entrar a un mirador i amb prismàtics i silenci vam poder veure… un gran grup de flamencs roses! Ens vam emocionar i a la vegada ens vam alegrar perquè els flamencs, anys enrere, van estar a punt d’extingi-ser. També vam veure uns ànecs negres i petits. Alguns estaven nedant i d’altres, volant en grup.
Dintre d’una estona observant ocells, vam dirigir a la llacuna de la Encanyissada. Per arribar al mirador, que estava una mica lluny d’on havia aparcat l’autobús, vam tindre que caminar una mica ràpid fins allí perquè no quedava molt de temps. Quan vam arribar al mirador, primer els de 6èA van observar ocells perquè l’espai era molt petit. Després, vam entrar nosaltres, però no vam veure molts ocells com a la Tancada. Després vam tornar a l’autobús, ens vam acomiadar dels monitors i vam arribar a Constantí justament a les 7:00.
Tots ens ho vam passar molt bé i esperem amb moltes ganes la següent.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Sortida al Delta

1. cristian ha dit:

Aquesta sortida ba se molt emusiunant me tinc que anar a durmi adeu

2. nini ha dit:

veo que lo pasaran muy bien,y que estan en buenas manos,gracias.